santiago2019.reismee.nl

Leon

Vandaag een kort ritje op het programma om iets meer tijd te hebben om Leon te verkennen. Zo hebben we de kathedraal bezocht en nog andere bezienswaardigheden waaronder de Casa de Botines . Een gebouw uit 1894 van de beroemde architect Gaudi u wellicht beter bekend van de kathedraal uit Barcelona de sagrada Familia. Morgen zullen we nog een product van Gaudi zien het bisschoppelijk paleis in Astorga. We zijn nu in onze hostel en met het naar buiten kijken lopen de 4 Nederlanders langs welke we een paar dagen geleden al eens ontmoet hebben. Zo klein is de wereld. Vanuit onze kamer kijken we op de kathedraal van Leon wat wel een luxe is. De route van vandaag was de minste tot dusver veel langs industrie terreinen en dorpen wat niet erg interessant was. Voor morgen beginnen we weer richting de bergen te fietsen . Dus voor vandaag staat alleen nog siësta en eten op ons programma.

Gr Jo en Jeannette

René Koopmans Brunssum

Ja Jo. Zal wel weer wennen zijn als we weer een rondje Laprello doen..

Gonnie

Wat fijn dat je stad bekijken kon .,na een (saaie ) rit !
Mooie foto,s !!!
Morgen veel energie voor de bergen!
Geniet ze !groetjes hier is het goed warm !!

Miny

Fijne dag alvast voor morgen

Riny en Lou

mooie foto's, even rusten voordat je de bergen in gaat is altijd goed, alle mensen boven de 55 jaar doen dat, doe rustig aan in de bergen forceer niet en wees voorzichtig. Vandaag met Riny in Duitsland geweest Heinsberg en Tudderen heerlijk broodje gegeten en kuche mee genomen voor vanavond, Riny heeft het vol gehouden van 10.00 tot 13.30 uur, ze had een goede dag.

Tiny

Wat een mooie fotos en sucses morgen in de bergen,
en geniet maar van de siësta .