santiago2019.reismee.nl

Windkracht 6

Hallo ,

Gisterenavond hebben we nog Zaragoza bekeken. Voor ons bekend maar nog altijd de moeite waard. Gisteren nog even een 3 gangen menu besteld. Voorgerecht spaghetti hoofdgerecht schnitzel met pommes en als toetje pudding met een sausje. Drank 2 flessen water en een have liter wijn. Voor 14.50 Europa. Niet pp maar voor ons twee. Kun je nog eens voor eten. Dan vandaag ,het leuke is dat we massa's ooievaars -boomgaarden met kiwi's kersen en abrikozen hebben gezien. Dat was het dan voor de rest was het afzien. 10km aan kieselpaden en als er een weg met asfalt was dan leek het erop of er een hele zwerm meteorieten in was gevallen. Een en al kuil . Jeannette was door het rammelen de helft van de bagage verloren. Maar het ergste eas toch wel de wind. De mistral is in het Rhonedal en hier fietsen wij in het dal van de Ebro. Bekend om de wind u raad het al. 100 km Windkracht 6 recht in het gezicht. Geen minuut pauze continu met rukwinden waar we bijna van de fiets werden geblazen. Ik fiets nog liever de mont Ventoux op dan 100km tegen de wind. Ik denk dat dit de zwaarste tocht was uit mijn wielercarrierre. En dat bij een redelijk vlak parcours. Maar ok we zijn nu aan het rusten en gaan dadelijk maar weer eens lekker eten en aan de vino haha

Gr Jo en Jeannette.

Miny

Nou jongens dat is dan wel erg pittig. En nu dan maar hopen dat de wind gaat liggen morgen. Veel succes verder, hier is het lekker terrasjesweer.

René Koopmans Brunssum

Ja Jo. Gelukkig heb je veel conditie en ook heb je een brede rug voor Jeanette. Ik heb een rondje Laprello gedaan met rijwind
Veel groeten ook van Annemie

monique

bagage wel weer meegenomen?
neem lekker een vino!

Gonnie

Wat zullen jullie na vandaag heerlijk eten !
Succes dan ook voor morgen met minder wind dan!

Tiny

Wat een verhaal geluk dat het eten zo lekker was en goedkoop,tot morgen.

Gerty

goede morgen is het voor mij...en ik hoop voor jullie ook.
dat was wel ff een heavy begin ,maar ik hoop voor jullie dat jullie vandaag minder wind hebben.
succes vandaag

Riny en Lou

moe, maar een uitdaging weg gewerkt, knap op die leeftijd, plezier verder

Astrid

Knap dat jullie nog door fietsen.vanaf nu geen storm meer. Fiets ze