santiago2019.reismee.nl

Zaragoza

Na een korte mag wel zeggen zeer korte nachtrust ( Om 1.15h ging de wekker ) werden we door Johnny met de camper op vakkundige wijze naar het vliegveld van Charleroi gebracht. Het inchecken van de fietsen welke in dozen werden aangeboden verliep voorspoedig zodat wij ons op het gemak konden voorbereiden op de vlucht met Ryanair naar Zaragoza. De vlucht verliep voorspoedig en na 1.40h zetten we voet op Spaanse bodem. Hierbij moet wel vermeld worden dat de landing veel weg had van een vliegtuig dat aan het worstelen was om met de hevige wind ( windkracht7 ) om ons veilige haven te loodsen. Het leek wel of we Parijs-Roubaix aan het vliegen waren. Nadat de fietsen weer in de juiste vorm waren gemaakt waarvoor fietsen ook eigenlijk zijn bedoeld zijn we richting Zaragoza vertrokken om ons bij ons eerste hotel te meldden. De weg erheen was er een met hindernissen. Eerst een kiezelpad en daarna een 4 baans autobaan waar ons een overvliegende container ons op een haar na mistte. De auto's konden ook gelukkig op tijd remmen zodat we onze weg konden vervolgen. Voor vandaag gaan we de stad verkennen en voor morgen staat ons een zware dag te wachten. 100 km en met de verwachte nw wind met naar verwachting weer windkracht 6 terwijl wij naar het nw fietsen is dat een zware dobber. Dus dat worstelen met de wind. Maar enfin we slaan ons er wel doorheen.

Gr Jo en Jeannette

Tom Pierik

Heel veel plezier en succes in jullie reis naar Santiago !

Riny en Lou

een reis met hindernissen maar toch goed aangekomen, dus hopelijk geen tegenslag meer, rustig fietsen op tijd stoppen en probeer te genieten van de streek en natuur, niet te veel winkelen in de stad wel 'n lekker drankje of 'n hapje.

Miranda en Ramon

Heel veel succes met de eerste etappe.
Hoop dat de wind een beetje gaat liggen.
Groetjes

Piet pierik

Heel veel plezier! Geniet van de leuke dagen! Jeannette laat Jo morgen maar op kop fietsen met al die wind.

René Koopmans Brunssum

Veel succes morgen en wens je minder wind.

Annie -Sluijmers

Jo en Janet heel veel succes met de fietstocht voor de boeg

Miny en Jo

Böh wel spannend dat met die landing en daarna nog eens met die container ,nou hoop voor jullie morgen inderdaad dat er minder wind is , in ieder geval succes ??

Gonnie

Wat een beleving al zo met de landing en de eerste fietstocht!!
Fijne vakantie samen en een veilige fietsroute toe gewenst morgen succes!!

Math

Jeannette en jo veel succes voor morgen,en zo te horen een superlichte versnelling.

Tiny

Wat een mooi bericht hoenpelijk morgen minder wind, en veel sucses met het fietsenTiny.

Wiel en marjo

Goeie reis en hopelijk de wind in de rug

monique

pittige start!!!