santiago2019.reismee.nl

Santiago

Na een frisse start zijn we begonnen aan onze laatste fietsdag. Mee weemoed kijken we terug naar de laatste 2 weken op de fiets. Het is weer een mooie tocht geweest met allerlei momenten die we hebben mogen meemaken. Gesprekken met mensen over de hele wereld. Pelgrims gezien waarbij je je afvraagt waar die mee bezig zijn om toch de eindstreep te halen. Bij Cruz de Ferro stil gestaan bij de mensen die ons ontvallen zijn maar ook momenten waar we trots op zijn dat we dat nog kunnen op onze leeftijd. Dat gevoel proberen we vast te houden om naar de toekomst te kijken. Vandaag hebben we uitgekeken naar het moment om het plein op te fietsen om daar verwelkomt te worden door Tom en Bonnie die al zwaaiend ons tegemoet kwamen. Een allerhartelijkst welkom viel ons ten deel . Dankjewel hiervoor. Tom was het dan ook die gelijk een grande cervessa bestelde die we dan ook met smaak uit gedronken hebben. Onderwijl kwamen de Belgen langs die gisteren doorgefiets waren om het vliegtuig te halen en hebben we hun en zei ons gefeliciteerd. Allerhartelijkst was deze ontmoeting. We hebben ons net gedoucht terwijl de geur van de eucalyptus bomen welke weer massaal langs de route aanwezig was nog in onze neus nog hangt. We brengen zo onze fiets naar de fietsenmaker om klaar gemaakt te worden voor transport en gaan ons dan tussen de andere pelgrims begeven voor nog een paar aangename dagen.

Gr Jo en Jeannette

Tom en Bonnie

john jacobs en maria

heel mooi gedaan kom gezond en wel thuis gr john en maria

Niels en Ankie

Super om al die verhalen terug te lezen. Heb jullie gezien op de webcam. Proficiat met deze knappe prestatie!
Veel plezier nog de komende dagen! Geniet van de kroketjes vanavond :).
Veel liefs, Niels en Ankie

René Koopmans Brunssum

Proficiat voor jullie ..
Geniet nog van de volgende dagen.

Piet pierik

Wat een prestatie! Petje af! We hebben genoten van jullie verhalen!
Nog veel plezier komende dagen ook voor Bonnie en Tom.
Groetjes, Marianne en Piet.

Wgonnie

Proficiat !met deze prestatie !je ziet de blijdschap van jullie gezichten ,!
Genoten van de belevenissen deze dagen !
Nog fijne dagen en geniet van de avonden!feilige reis terug!

Miranda en Ramon

Top prestatie alweer!! Nu lekker genieten met jullie 4tjes...??

Math

Knap gedaan!!!!
Nog fijne dagen in Santiago!!!!

Astrid

Klasse wat jullie weer hebben gedaan. Veel plezier nog en laat de biertjes maar smaken.

Jo en Miny

Proficiat met jullie prestatie en geniet nog maar lekker met Tom en Bonny

Annie en Tiny

Bedankt voor de mooie verhalen en geniet nog maar even,en goede thuis reis

Gerty

geweldig gefeliciteerd met jullie prestatie
geniet van jullie korte vacantie daar.en gezond weer terug
bedankt voor de mooie verhaaltjes......

Rob en Alice

Trost zijn wij op jullie en mogen jullie weer op jezelf zijn, dat jullie dit weer samen hebben geflikt.
Veel plezier nog samen in Santiago, tot snel xx

Toon en Joke

Hallo Jeannette en Jo,

Wat een mooi reisverslag. Zo hebben we een mooie inkijk van jullie fietstocht door Spanje.
Jullie laten ons echt meegnieten van jullie belevenissen.
Proficiat met het voltooien van de "pelgrimstocht".
Nog veel plezier en een goede reis terug.

Groet, Toon en joke