santiago2019.reismee.nl

Santiago

Na een frisse start zijn we begonnen aan onze laatste fietsdag. Mee weemoed kijken we terug naar de laatste 2 weken op de fiets. Het is weer een mooie tocht geweest met allerlei momenten die we hebben mogen meemaken. Gesprekken met mensen over de hele wereld. Pelgrims gezien waarbij je je afvraagt waar die mee bezig zijn om toch de eindstreep te halen. Bij Cruz de Ferro stil gestaan bij de mensen die ons ontvallen zijn maar ook momenten waar we trots op zijn dat we dat nog kunnen op onze leeftijd. Dat gevoel proberen we vast te houden om naar de toekomst te kijken. Vandaag hebben we uitgekeken naar het moment om het plein op te fietsen om daar verwelkomt te worden door Tom en Bonnie die al zwaaiend ons tegemoet kwamen. Een allerhartelijkst welkom viel ons ten deel . Dankjewel hiervoor. Tom was het dan ook die gelijk een grande cervessa bestelde die we dan ook met smaak uit gedronken hebben. Onderwijl kwamen de Belgen langs die gisteren doorgefiets waren om het vliegtuig te halen en hebben we hun en zei ons gefeliciteerd. Allerhartelijkst was deze ontmoeting. We hebben ons net gedoucht terwijl de geur van de eucalyptus bomen welke weer massaal langs de route aanwezig was nog in onze neus nog hangt. We brengen zo onze fiets naar de fietsenmaker om klaar gemaakt te worden voor transport en gaan ons dan tussen de andere pelgrims begeven voor nog een paar aangename dagen.