santiago2019.reismee.nl

Rustig dagje

Vandaag een rustig dagje. Vanmorgen vertrokken met een bewolkte hemel en maar 5gr op de teller. Ok er was geen wind en voor ons voelde het aan alsof de hitte alweer toesloeg. Grapje. We fietsten weer langs wijnvelden en met deze temperaturen denk ik dat ze van deze druiven eiswein zullen gaan maken. In Nederland hebben ze steeds over de klimaatverandering . Warmere zomers en flinke buien. Hier in Spanje dromen ze ervan dat het wat warmer wordt want deze temperaturen zijn voor Spaanse begrippen uitzonderlijk laag voor Juni. Verder hebben we onderweg nog een kasteel bewonderd en cappuccino gedronken welke hier maar 1 euro kost. Jaja het leven in Spanje bevalt ons wel. Ook weer de 4 Hollanders ontmoet op de fiets. En weer contact met Argentijnen Belgen Duitsers en vele andere nationaliteiten. Zijn al in het volgende hotel welke bij mijn zussen bekend is en zitten aan de cervessa. Morgen trekken we weer de bergen in naar 1500mtr. Nu zitten we op 400mtr zodat er flink geklommen moet worden.

Gr Jo en Jeannette

Astrid

Veel succes morgen met klimmen. En geniet maar van je cervessa

Math

Ook van ons, voor morgen veel succes!!!

Annie

Leuke foto's en dat jullie in het zelfde hotel geslapen hebben,dat roept herinneringen weer op verder nog een goede trip verder.

Tiny

Wat ziet de cappucino er lekker uit dus morgen weer lekker klimmen,
en dan wordt het aftellen het einde in zicht,Tiny.

Gonnie

Leuk je berichten ik geniet er volop van !veel succes met de bergen !

miny en JO

Lees het nu pas , hopelijk de laatste dagen wat warmer weer . Hier is het nu lekker weer en kunnen we lekker buiten zitten. Veel succes nog