santiago2019.reismee.nl

De hele wereld

Vandaag vervolgen we onze reis en hebben contact gemaakt met mensen uit de hele wereld. Mensen uit Australië USA N Zeeland Oostenrijk Frankrijk ja zelfs uit Litouwen. Wat bezielt deze mensen om hier in de middel of nowere te voet in de brandende zon die ons ook vandaag weer ten deel valt te wandelen naar Santiago. Er zal best voor iedereen wel een reden voor zijn. De heer uit Frankrijk is met een fiets onderweg waar nog een karretje aan vast zit. We zagen hem zwoegend de fiets met kar de berg op duwen . Hij wilde 100km vandaag en ik heb daar heel veel succes mee gewenst. Arme stakker. Vandaag zijn we door het dorp castrojeriz gefietst wat een van de mooiste dorpen op onze route is. Verder liggen de dorpen of wat je noemt gehuchten kilometers ver uit elkaar met daartussen uitgestrekte graanvelden zo ver het oog rijkt. Tijdens een café con legde kennis gemaakt met mensen uit Zeeuws-Vlaanderen die helemaal vanuit Nederland zijn komen fietsen . Ze vroegen ons waar we de volgende nacht zouden slapen. En ja hoor ik zie ze nu ook hier ook een slaapplaats reserveren. We zitten nu op de Spaanse hoogvlakte iets wat wandelaars niet als prettig zullen ervaren omdat het vlak en kaal is met rechte wegen waar geen eind aan komt en dat gedurende 200km. Gelukkig wij zijn met de fiets en zijn er over 2 dagen vanaf waar zij 10 dagen over zullen doen. Denk dat ik nu maar een biertje ga nuttigen. Voor de pensionaris onder ons maak een siësta en voor de werkende succes.

Gr Jo en Jeannette

René Koopmans Brunssum

Hier veel regen. Groetjes

Miny en Jo

Hier heeft het inderdaad vannacht heel veel geregend na een bloedhete dag gisteren.
Leuk is dat praten met mensen die helzelfde doel hebben. Groetjes en geniet er maar van

Math

Mooie foto's Jo!!!!!
Veel succes voor morgen??

Gerty

hier was vannacht vuurwerk met donder en bliksem.
maar je verhaaltjes worden alsmaar mooier en interessanter
je kan er zo een reisverslag van maken....haha

Bonnie

Heerlijk om zo met jullie mee te reizen! De plantjes hebben vannacht hun dorst goed kunnen lessen hier :).

Geniet er nog van!

Tiny

Jo wat een mooie fotos en weer een mooi verhaal,
ik ben een beetje jaloers op jullie trip'.